Στο Μεσολόγγι για τα 200 χρόνια από την Έξοδο η Αδελφότητα Ηπειρωτών Ν. Ξάνθης (φωτογραφίες)
Η Αδελφότητα Ηπειρωτών Νομού Ξάνθης πραγματοποίησε εκδρομή στο Μεσολόγγι από τις 5 έως τις 7 Απριλίου 2026, προκειμένου να συμμετάσχει στις εκδηλώσεις για την αναπαράσταση...

