Βοήθεια από τον Δήμαρχο Ξάνθης Μανώλη Τσέπελη ζήτησαν τα μέλη του ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου
Πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης 6 του Απρίλη 2022, συνάντηση στο Δημαρχιακό Καλλιμάρμαρο Μέγαρο, ανάμεσα στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Εμπορικού Συλλόγου Νομού Ξάνθης
