Εθιμοτυπική συνάντηση του Τοποτηρητή Μουφτή Ξάνθης με τη Διοικήτρια του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης
Την Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2026, πραγματοποιήθηκε εθιμοτυπική συνάντηση του Σοφολογιωτάτου Τοποτηρητή Μουφτή Ξάνθης, Σουχέϊπ Ιμάμ, με τη Διοικήτρια του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης κα. Ζωή Κοσμίδου.
