Βράβευση των μαθητών και της ΕΠΑΣ Μαθητείας Ξάνθης σε διεθνή διαγωνισμό μαγειρικής
Σημαντική διάκριση πέτυχαν 3 μαθητές και μία μαθήτρια της Επαγγελματικής Σχολής (ΕΠΑΣ)Μαθητείας της Ξάνθης, αποσπώντας όλοι βραβεία (2 αργυρά και 2 χάλκινα) στον διεθνήδιαγωνισμό μαγειρικής
