Είναι ζεστό αυτό το καλοκαίρι που διανύουμε έχει και τις βροχές του όμως και από τις βροχές ξέρετε τι βγαίνει: Χόρτα!!! Σχεδόν καθημερινά εντοπίζουν οι
Δεν έχουν άλλο καημό εκεί στην οδό Μ. Βόγδου στα γραφεία της ΝΟΔΕ Ξάνθης. Μονολογούν συνέχεια «έχουμε μπροστά μας ανηφορικό δρόμο» (στο «έχουμε» συμπεριλάβετε παρακαλώ
Δυο- δυο, τρεις- τρεις οι αφίσες του Παπανδρέου, μ αυτό το «δυναμικό» στιλάκι, σε όλες τις κολόνες της Ξάνθης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, που επέτρεπε ο
Έδιναν και έπαιρναν χθες οι εκτιμήσεις, στον απόηχο της συγκέντρωσης της ΝΟΔΕ στο elisso. Ειπώθηκαν υπερβολές (από «καθόλου κόσμο» μέχρι ότι «για ευρωεκλογές είχε πάρα
* Στον ρυθμό των ευρωεκλογών κινείται η επικαιρότητα αλλά εμείς εδώ χαμπάρι που έχουμε. Και γιατί άλλωστε; Πού είναι το ενδιαφέρον της υπόθεσης;* Πόνεσαν τα
Καμιά φορά η υπερβολή ενοχλεί. Κι ακούστηκαν πολλά τις προηγούμενες ημέρες στην Ξάνθη: «τόσες αφίσες, τέτοια σπατάλη…», «τόσα λεφτά, πού τα βρήκαν;», «μήπως ήθελαν να
Με 21 θέματα στην ημερήσια διάταξη συνεδριάζει το μεσημέρι (ώρα 14:00) της Παρασκευής 29 Μαϊου 2009 η Δημαρχιακή Επιτροπή, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Ξάνθης
Με πρωτοβουλία του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη σε συνεννόηση με τις Νομαρχίες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης, θα υλοποιηθεί επιμορφωτικό σεμινάριο νομαρχιακών