Home Page 4930
Γενική

Σεμινάριο νομαρχιακών υπαλλήλων ΑΜΘ από 28 Μαΐου έως 5 Ιουνίου

Με πρωτοβουλία του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη σε συνεννόηση με τις Νομαρχίες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης, θα υλοποιηθεί επιμορφωτικό σεμινάριο νομαρχιακών