Συγκέντρωση τροφίμων από τη Γραμματεία Γυναικών της Συνδικαλιστικής Κίνησης Αστυνομικών Ξάνθης
Εν όψει των Εορτών του Πάσχα και με μέριμνα της Γραμματείας Γυναικών της Ένωσής μας,διοργανώνεται εθελοντική συγκέντρωση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, τα οποία θαπροσφερθούν
