Καθήλωσαν το κοινό οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης στην έναρξη του «Ξάνθη – Πόλις Ονείρων 2026» (video+φωτογραφίες)
Οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης απέδειξαν το υψηλό τους επίπεδο, ερμηνεύοντας σαν επαγγελματίες και παρουσιάζοντας ένα άψογο αποτέλεσμα στην επίσημη τελετή έναρξης του Φεστιβάλ
