Ευχαριστήριο προς την Παθολογική κλινική του νοσοκομείου μας
Ευχαριστούμε θερμά το ιατρικό προσωπικό της Παθολογικής Κλινικής του ΓΝ Ξάνθης, το νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό και ιδιαίτερα την Διευθύντρια Δέσποινα Παπαδοπούλου, για το ενδιαφέρον
