Μαθητές του 4 ου Δημοτικού δώρισαν το χρηματικό έπαθλό τους, από μαθητικό διαγωνισμό, στο ψυχολογικό κέντρο… (μπράβο και στα παιδιά και στους δασκάλους τους)
Απίστευτη δουλειά γίνεται από τους εκπαιδευτικούς της Ξάνθης… δείτε τα παρακάτω βίντεο και την συμμετοχή των μαθητών σε αυτό και θα εκπλαγείτε από το επίπεδο
