Σύριζα… 3 μήνες απλήρωτοι οι εργαζόμενοι των Φορέων Διαχείρισης. (Επιστολή των εργαζομένων)
Καθυστερήσεις στην πληρωμή της μισθοδοσίας στους Υπάλληλους των Φορέων Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών». Για ακόμη μια φορά απλήρωτοι οι εργαζόμενοι στους ΦΔΠΠ. Οι εργαζόμενοι των ΦΔΠΠ
