Ο Σοροπτιμιστικός Όμιλος Ξάνθης συγχαίρει τον Δήμαρχο Μ. Τσέπελη
Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε Ξάνθης Εμμανουήλ Τσέπελη, Η Σοροπτιμιστική Ένωση Ελλάδος και ο Σοροπτιμιστικός Όμιλος Ξανθης, σας συγχαίρουν για την ευαισθησία σας να συμμετάσχετε στην Παγκόσμια
