Συνελήφθησαν -4-διακινητές οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας, σε τέσσερις διαφορετικές περιπτώσεις, μη νόμιμους μετανάστες
Συνελήφθησαν χθες(7-8-2025)σε περιοχές του Έβρου, απόαστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Ορεστιάδας και Αλεξανδρούπολης, τέσσερις -4- διακινητές,εκ των οποίων δύο αλλοδαποί και δύο ημεδαποί, οι οποίοι προωθούσαν
