Υπόνοιες ότι δήλωσε ψευδώς εκτάσεις για να λάβει ενισχύσεις Ελέγχους διενεργεί ο ΟΠΕΚΕΠΕ για την επαλήθευση της πιστότητας των δηλώσεων εκτάσεων από παραγωγούς για την
Δείτε πως διαμορφώνεται η κατάσταση από την 1η Νοεμβρίου Από την 1η Νοεμβρίου και μετά θα πρέπει όσα αυτοκίνητα έχουν κοτσαδόρο, αυτός να είναι αναδιπλούμενος
Τροπολογία κατατέθηκε στη Βουλή με την οποία ρυθμίζονται τα εξής 1. Παρατείνεται μέχρι και τις 28-2-2021. η προθεσμία υποβολής από τους υπόχρεους των δηλώσεων περιουσιακής
Σε συνήθειες που είχαν υιοθετήσει την περίοδο του αρχικού “lockdown”, την Άνοιξη του 2020, επιστρέφουν οι καταναλωτές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε το
ΣΥΛΛΟΦΟΣ ΟΙΚΟΤΡΟΦΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΞΑΝΘΗΣ Αυτή τη στιγμή ο λαός μας βιώνει μεγάλη ανησυχία λόγω της κατάστασης που επικρατεί με την πανδημία, μετρώντας δεκάδες νεκρούς καθημερινά
Τους όρους και τις προϋποθέσεις για την άσκηση του επαγγέλματος του τουριστικού συνοδού ρυθμίζει με Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος το Υπουργείο Τουρισμού. Μετά από τη συνάντηση
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Ν. Ξάνθης «Η ΑΓΑΠΗ» ευχαριστεί και πάλι δημοσίως τους παρακάτω φορείς, επιχειρήσεις, συλλόγους και ιδιώτες για τη συμμετοχή τους
Τριψήφιο αριθμό νέων κρουσμάτων “έδωσε” ο κορονοϊός σε εννιά συνολικά Περιφέρειες της Ελλάδας! 774 οι νέες μολύνσεις στην Θεσσαλονίκη και 646 στην Αττική. Μια “ανάσα”
Από την Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία (Δ.Α.Ε.Ε.Β.) πρώτες πρωινές ώρες της 19-11-2020 συνελήφθη 27χρονος αλλοδαπός, υπήκοος Συρίας, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα για ένταξη
Ο Ναυπάκτιος καθηγητής λοιμωξιολογίας Νίκος Σύψας είναι ένα διακεκριμένο μέλος της Ελληνικής Ομάδας Επιστημόνων που συνεστήθη από την κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του κορωναϊού. Η
Υπογράφηκε από τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστο Μέτιο και τον πρόεδρο της εταιρείας ΕΡΓΟΜΠΕΤΟΝ ΑΒΕΤΕΘ κ. Σπύρο Γαλόπουλο η σύμβαση για την
Συνελήφθησαν χθες (18-11-2020), στους νομούς Έβρου και Ροδόπης, από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Ορεστιάδας και Ροδόπης, τέσσερις (4) διακινητές, δύο ημεδαποί και δύο αλλοδαποί, οι
Ένα ακόμα μήνυμα ζωής. Έξοδος από τη ΜΕΘ-COVID του Νοσοκομείου Ξάνθης, 54χρονου χωρίς κανένα υποκείμενο νόσημα. Τηρούμε τα μέτρα, στηρίζουμε τους υγειονομικούς μας, προστατεύουμε την