52χρονη γυναίκα από την Ξάνθη υπέκυψε στην Αλεξανδρούπολη στην μονάδα Covid-19
Δυο (2) ασθενείς έχασαν τη ζωή τους από κορονοϊό το τελευταίο εικοσιτετράωρο στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης ανάμεσα τους και μια 52χρονη από την Ξάνθη ενώ σημειώθηκαν
