Έλενα Ροφαέλα: Ευχαριστούμε το Υπουργείο Άμυνας για τις σκηνές στον αύλειο χώρο του Νοσοκομείου μας
Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης επιθυμεί να εκφράσει τις θερμές ευχαριστίες της προς το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας για την άμεση ανταπόκρισή του στο αίτημά
