Μαθητές του 5 ου Γυμνασίου Ξάνθης σε μια μοναδική βιωματική εμπειρία στονέο Περιβαλλοντικό Κέντρο STEM του ΔΠΘ
Μια ξεχωριστή βιωματική διδακτική επίσκεψη πραγματοποίησαν μαθητές του 5 ουΓυμνασίου Ξάνθης, με υπευθύνους καθηγητές την κα Παπαβασιλείου ΑναστασίαΠΕ03 και τον κο Μακρή Σωτήριο ΠΕ02, στο
