Με αφορμή τη γιορτή του Αγίου Μεγαλομάρτυρα Αρτεμίου, Προστάτη της Ελληνικής Αστυνομίας, η Συνδικαλιστική Κίνηση Αστυνομικών Ξάνθης προσκαλεί τα μέλη της, τις οικογένειές τους και όλους τους πολίτες να παραστούν στον Μέγα Πανηγυρικό Εσπερινό και στην αρτοκλασία που θα τελεστεί στο Παρεκκλήσι του προαύλιου χώρου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ξάνθης, την Κυριακή 19 Οκτωβρίου και ώρα 18:00.
Ακολουθεί το δελτίο Τύπου της Συνδικαλιστικής Κίνησης Αστυνομικών Ξάνθης:
Π Α Ν Η Γ Υ Ρ Ι Κ Ο Σ Ε Σ Π Ε Ρ Ι Ν Ο Σ
Η Συνδικαλιστική Κίνηση Αστυνομικών Ξάνθης καλεί
τα μέλη της με τις οικογένειές τους και όσους
επιθυμούν να παραστούν στον Μέγα Πανηγυρικό
Εσπερινό μετά αρτοκλασίας για τη γιορτή του Αγίου
και ενδόξου Μεγαλομάρτυρα και Προστάτη της
Ελληνικής Αστυνομίας Αγίου Αρτεμίου, που θα
πραγματοποιηθεί στο Παρεκκλήσι του προαύλιου
χώρου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ξάνθης την
Κυριακή 19 Οκτωβρίου και ώρα 18.00΄.
Δεξίωση θα ακολουθήσει αμέσως μετά τον
εσπερινό στη Λέσχη μας (1ος όροφος).
Από το Διοικητικό Συμβούλιο





