«Το Δώρο της Αγάπης» από τη Δ΄ Τάξη του 3ου Δημοτικού Ξάνθης και τον Σύλλογο «Στηρίζω»
Η Δ΄ Τάξη του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης σε συνεργασία με τον Σύλλογο Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες «Στηρίζω» διοργανώνουν τη χριστουγεννιάτικη εκδήλωση «Το Δώρο της
