Ευχαριστήριο της ΟΔΙΑΚ προς τα σχολεία για τη δράση συλλογής τροφίμων
Η Διασωστική ομάδα ΟΔΙΑΚ θα ήθελε να εκφράσει τις θερμές της ευχαριστίες, στους Διευθυντές, Εκπαιδευτικούς, Γονείς και μαθητές των σχολείων που συμμετείχαν στη δράση συλλογής τροφίμων...

