Χωρίς πετρέλαιο το Γυμνάσιο Ερασμίου. Ξεπάγιασαν τα παιδιά… Δήμαρχε Μίχολγου γιατί τόση οικονομία;
Πάγωσαν σήμερα τα πρωί οι μαθητές του γυμνασίου Ερασμίου όταν διαπιστώθηκε ότι έχει τελειώσει το πετρέλαιο στην κεντρική θέρμανση. Μάλιστα αυτή είναι η δεύτερη φορά...

