Στην Αθήνα βρέθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Κώστας Ζαγναφέρης για τις εκδηλώσεις της Απελευθέρωση της Ξάνθης. Κατέθεσε στεφάνι στο Σύνταγμα
Με τη συμμετοχή του Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης Κώστα Ζαγναφέρη του Θεματικού αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Μιχάλη Αμοιρίδη και του Δημάρχου Ξάνθης Μπάμπη Δημαρχόπουλου πραγματοποιήθηκαν το Σαββατοκύριακο που μας...

