Εκδήλωση trash art από τα παιδιά του 3ου Δημοτικού της Ξάνθης την Τετάρτη στις 5.30 το απόγευμα
Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 3ου δημοτικού σχολείου Ξάνθης διοργανώνει παρουσίαση trash art η σκουπιδοτέχνη στον προθάλαμο του σχολείου την Τετάρτη 23 Μαΐου και ώρα...

