Τα νοικοκυριά της Ξάνθης αρχίζουν να παίρνουν Φυσικό Αέριο από αυτήν την Κυριακή 3 Απριλίου (Ανοίγει η «κάνουλα» και γεμίζει το νέο δίκτυο)
Από αυτή την Κυριακή 3 Απριλίου ξεκινά η τροφοδοσία με φυσικό αέριο του νέου αγωγού που κατασκευάσθηκε πρόσφατα και που διαπερνά το 20% της Ξάνθης....

