Οι εθελοντές καθάρισαν το Πόρτο Λάγος αλλά ο Δήμος “συντηρεί” αυτές τις ανεξέλεγκτες χωματερές πέριξ του χωριού. (Να μην ξεχάσω να τους ψηφίσω)
βλέπω μια προσπάθεια να καπηλευτεί ο Δήμος Αβδήρων τον εθελοντικό καθαρισμό που έγινε στο Πόρτο Λ¨αγος από τους κατοίκους εθελοντές την ώρα που εμείς διαπιστώσαμε...

