Ξάνθη: Οι Πολυμήχανοι Άι-Βασίληδες έστειλαν το πιο όμορφο μήνυμα λίγο πριν το τέλος του 2025
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, οι Πολυμήχανοι του Μοτοσυκλετιστικού Ομίλου Ξάνθης φόρεσαν τις κόκκινες στολές του Άι-Βασίλη και πλημμύρισαν την πόλη με χαμόγελα, γιορτινούς ήχους και...

