Η ΟΔΙΑΚ ευχαριστεί την Πυροσβεστική Ξάνθης για την τιμητική απονομή Επαίνου
Ευχαριστήριο Μήνυμα Η ΟΔΙΑΚ εκφράζει τις θερμές και ειλικρινείς της ευχαριστίες προς τη Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομού Ξάνθης και ιδιαίτερα προς τον Διοικητή κ. Ιωάννη...

