Στο πλαίσιο του έργου ανάπλασης της Λεωφόρου Στρατού, ο Δήμος Ξάνθης
ανακοινώνει την Β’ Φάση των εργασιών εκσκαφής υφιστάμενου ασφαλτικού
τάπητα, κατασκευή οδοστρωσίας και ασφαλτόστρωσης από 11 Μαρτίου 2026.
Κατά την δεύτερη φάση, οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν στο τμήμα της
Δημοκρίτου από τα ΚΤΕΛ Ξάνθης την οδό Λεοναρδοπούλου , (κατεύθυνση εξόδου
από την Ξάνθη, από Αναξάρχου έως Λεοναρδοπούλου), όπου και δεν θα
πραγματοποιείται κυκλοφορία.
Το τμήμα θα παραμείνει κλειστό επι 24ωρου βασεως για διάστημα έως 7 ημερών.
Η κίνηση των οχημάτων θα διεξάγεται μέσω εκτροπών, οι οποίες θα
υποδεικνύονται από την κατάλληλη εργοταξιακή σήμανση. Προκειμένου να
αποφευχθούν καθυστερήσεις, συνιστάται στους οδηγούς η επιλογή εναλλακτικών
διαδρομών.
Για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα ισχύσουν στις επόμενες φάσεις της
ασφαλτόστρωσης, θα ακολουθήσουν νεότερες ανακοινώσεις, ανάλογα με την
πρόοδο του έργου.
Ο Δήμος Ξάνθης ευχαριστεί τους πολίτες για την κατανόηση και τη συνεργασία τους
Προηγούμενο άρθρο
Σχετικά Άρθρα
Στα Τέμπη του Νέστου οι περιθαλπόμενοι του Παραρτήματος Ατόμων με Αναπηρία Ξάνθης – Μια ημέρα γεμάτη χαμόγελα και όμορφες στιγμές
Μαμούθ κύκλωμα ρευματοκλοπών σε όλη τη χώρα: Ζημία άνω των 9 εκατ. ευρώ στον ΔΕΔΔΗΕ – Εμπλοκή 106 ατόμων
Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες και τους παππούδες του Κεχροκάμπου – Ξεχωριστή δράση από τον Σύλλογο Γονέων του Δημοτικού Σχολείου
Click to comment





