Ανάληψη καθηκόντων της νέας Διοικήτριας του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης Ζωής Κοσμίδου
Με όρκο πίστης και αφοσίωσης στην Πατρίδα και στο Σύνταγμα, ενώπιον του διοικητή της 4ης ΥΠΕ Δρ. Παναγιώτη Μποζατζίδη, πραγματοποιήθηκε χθες στη Θεσσαλονίκη η ορκωμοσία...

