Αγιασμοί στον Δήμο Ξάνθης – Παρουσία της Υπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη σε αναβαθμισμένες σχολικές υποδομές
Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, πραγματοποιήθηκαν σήμερααγιασμοί σε όλες τις σχολικές μονάδες του Δήμου Ξάνθης. Στους αγιασμούςπαρέστη η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και...

