Γενική

Με καθυστέρηση άρχισε το Δημοτικό συμβούλιο

Με καθυστέρηση λόγο καλοκαιριού, περίπου 20 λεπτών άρχισε το δημοτικό συμβούλιο της Ξάνθης το απόγευμα της Δευτέρας. Όμως δεν ήταν μόνο αυτή η αιτία που τελείωσε περίπου τα μεσάνυχτα. Ήταν οι σφοδρές αντιπαραθέσεις και η διακοπή που υπήρξε όταν άναψαν τα αίματα μεταξύ Βορίδη και Στυλιανίδη. Ο Δημαρχόπουλος- πρόεδρος- έκανε διακοπή πέντε λεπτών που κράτησε τουλάχιστον είκοσι. Στα άλλα αρνητικά της συνεδρίασης, ο κακός ήχος και η μη λειτουργία των μικροφώνων της αντιπολίτευσης αλλά και τα κάπνισμα των Δημοτικών Συμβούλων που κατάντησαν τον πρώτο όροφο του Δημαρχείου σε τεκέ!!! (Ο Αντιδήμαρχος καπνίσματος δεν θα επιβάλει πρόστιμα;).

Σχετικά Άρθρα