Γενική

Φωλιές βιβλίου από το Δίκτυο Λόγου

Το δίκτυο λόγου και πράξης προτίθεται να δημιουργήσει βιβλιοστάσια σε κάποιες περιοχές της πόλη μας. Στα βιβλιοστάσια αυτά θα μπορεί κάποιος να πάριε ένα βιβλίο ή να αφήσει το δικό του. Το δίκτυο λόγου και πράξης ξεκινά την προσπάθεια αυτή από την κεντρική πλατεία, στις 4 Οκτωβρίου. Η απόφαση για την έγκριση από το Δημοτικό Συμβούλιο ήταν ομόφωνη και η εκδήλωση εντάχθηκε στο πρόγραμμα των Ελευθερίων Ξάνθης. (Ας ελπίσουμε ότι θα έχει ανταπόκριση η προσπάθεια αυτή!).

Σχετικά Άρθρα