Γενική

Στοίβες τα σκουπίδια δεν ιδρώνει το αυτί της κυβέρνησης

Και που τα άφησαν οι εργάτες της καθαριότητας τα σκουπίδια μέσα στην μέση του δρόμου τι έγινε; Θα κάνουν σήμερα και αύριο υπερορίες θα τα μαζέψουν και στην ουσία οι ίδιοι οι εργαζόμενοι δεν θα χάσουν τίποτε από την απεργία τους. Αυτοί που χάνουν την υγεία τους και την ησυχία τους είμαστε εμείς οι πολίτες!!! Που είδαμε βρόμικη την πόλη μας για τρεις μέρες και που ανεχθήκαμε όλα αυτό το σκουπιδαριό στην πόρτα μας. (Αλήθεια νομίζετε κ. Γαλανόπουλε ότι ιδρώνει κανενός το αυτί στην κυβέρνηση με τις πρωτοβουλίες σας αυτές;).

Σχετικά Άρθρα