Γενική

Όπως το κόβω και πάλι θα έχουμε πρόβλημα στην περιοχή του λιμνίου


Πρόβλημα προκύπτει με τους μικροπωλητές που αναπτύσσονται στο πάρκο Κολυμβητηρίου για τις αποκριές- θέμα το οποίο συζητήθηκε ξώφαλτσα στην τελευταία επιτροπή ποιότητας – με το Δήμαρχο Μ. Στυλιανίδη να προαναγγέλλει ότι φέτος ο αριθμός τους θα είναι μειωμένος και θα επιτρέπονται μόνο στο δρόμο και όχι μέσα στο πάρκο. (Πάντως επειδή οι απόκριες θα είναι πολύ κοντά στις εκλογές το κόβω και φέτος να γίνει μπάχαλο παρά τις περί του αντιθέτου δηλώσεις!).

Σχετικά Άρθρα