Γενική

Του χρόνου θα μετακινηθούν τα σπιτάκια του Αη Βασίλη


Το θέμα των αιτημάτων για εγκατάσταση οικίσκων για τη δημιουργία χριστουγεννιάτικων bazaar στην πλατεία και τους γύρω χώρους συζήτησε η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Ξάνθης, το μεσημέρι της Τετάρτης. Κατ εξαίρεση φέτος το Λύκειο Ελληνίδων θα βρίσκεται μπροστά στο Δημαρχείο και από του χρόνου όλοι οι Σύλλογοι θα βρίσκονται στο Τμήμα από το υπαίθριο θεατράκι και μέχρι την Πλατεία Διοικητηρίου. Αυτό προκύπτει από τις αποφάσεις της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που ενέκρινε τα αιτήματα μιας σειρά συλλόγων που ζητούν οικίσκο για τη δημιουργία χριστουγεννιάτικου bazaar την περίοδο των Εορτών. (Μέχρι τότε η κίνηση των ΑΜΕΑ- τυφλών στο κέντρο της πόλης ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ έτσι κύριοι του δήμου;).

Σχετικά Άρθρα