Γενική

Οι Ξανθιώτες συντάσσονται με την αναγκαιότητα της απαγόρευσης

Για δες που φθάσαμε… Απαξάπαντες εναντίον του τσιγάρου. Όχι μόνον οι άκαπνοι ή οι πρώην καπνιστές. Ούτε καν οι θεριακλήδες δεν αρνούνται τον θετικό χαρακτήρα του απαγορευτικού μέτρου στους δημόσιους χώρους. Δεν υπάρχουν πολλοί που να αντιδρούν δημοσίως, όσο κι αν θα ζορίζονται από εδώ και πέρα. Το «μεγάλο τασάκι» να είναι καλά. Η πολύ μεγάλη πλειοψηφία των Ξανθιωτών συντάσσεται με την αναγκαιότητα της απαγόρευσης. Κι όσο πιο αποφασιστική εμφανιστεί η κυβέρνηση, ο Νομάρχης, ο Δήμαρχος κλπ τόσο πιο εύκολα θα εφαρμοστεί. (Βάρδα μην δεν αντέξει ο Δ. Αβραμόπουλος, μη φοβηθεί…).

Σχετικά Άρθρα