Ικανοποίηση στην αγορά από την κίνηση των εκπτώσεων τον Αύγουστο
Αντιστροφή παρατηρείται στο υποτονικό κλίμα της αγοράς, το οποίο είχε δημιουργηθεί με την αρχή των εκπτώσεων, σύμφωνα με τον Γραμματέα του Εμπορικού Συλλόγου Ξάνθης Γιάννη Αλεξόπουλο. Ο κ. Αλεξόπουλος δηλώνει ότι παρατηρείται εικόνα βελτίωσης στην κίνηση της αγοράς της Ξάνθης, κάτι το οποίο αποδίδεται στο καταναλωτικό κοινό, το οποίο αφού έκανε το οικονομικό του πλάνο, προβαίνει τώρα και σε αγορές προϊόντων.
«Η αγορά κινήθηκε περισσότερο. Απ ότι βλέπω και εγώ ο ίδιος, αλλά και ύστερα από συζητήσεις με άλλους καταστηματάρχες, ο κόσμος αυτό το διάστημα προέβηκε σε αγορές» ανέφερε ο Γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Ξάνθης Γιάννης Αλεξόπουλος.
Η Γιορτή της Παναγίας με τα δεκάδες ονόματα που γιορτάζουν, αλλά και η αναχώρηση κάποιων για διακοπές, φαίνεται ότι έδωσαν πνοή στην αγορά, βγάζοντας τους επαγγελματίες από το τέλμα, στο οποίο βρίσκονται εδώ και πολύ καιρό.
Πάντως σε γενικές γραμμές δεν έδωσαν «ανάσα» στην αγορά οι φετινές εκπτώσεις, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές απλώς κάνουν βόλτα στις βιτρίνες χωρίς να μπαίνουν στα καταστήματα και οι καταστηματάρχες δεν βλέπουν κόσμο να μπαίνει στα μαγαζιά τους.
Γραμματέας Εμπορικού Συλλόγου: «Δε φοβόμαστε τα μεγάλα εμπορικά κέντρα, δεν έχουμε όμως τα ίδια πλεονεκτήματα»
Στις δηλώσεις του ο κ. Αλεξόπουλος, δε θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στην έλευση μεγάλων εμπορικών κέντρων, τα οποία όπως φαίνεται έχουν διχάσει την τοπική κοινωνία. «Είμαστε ακόμα ανοχύρωτοι για εμπορικά κέντρα αυτού του είδους. Είμαστε μια μικρή κοινωνία και όχι μια μεγαλούπολη. Τα εμπορικά κέντρα πρέπει να βρίσκονται 20 χιλιόμετρα από τα αστικά κέντρα και όχι 4, όπως αυτό της Αθωνικής. Άρα, βασικός σκοπός τους είναι να πάρουν μεγάλο κομμάτι από την τοπική αγορά», τόνισε ο Γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου και συνέχισε: «Δε φοβόμαστε να έρθει ένα εμπορικό κέντρο, δεν είναι όμως η κατάλληλη συγκυρία. Πρέπει να γίνουν και κάποια πράγματα μέσα στην πόλη, όπως να λυθεί το κυκλοφοριακό και να δημιουργηθούν θέσεις πάρκινγκ».
Ο κ. Αλεξόπουλος αναφέρθηκε και στις θέσεις εργασίας, που υπόσχεται η μελέτη του νέου εμπορικού, λέγοντας ότι αυτές δεν μπορούν να εξασφαλιστούν, αφού την τελική απόφαση για τις θέσεις εργασίας θα την έχουν οι επαγγελματίες, οι οποίοι θα δραστηριοποιηθούν στο νέο εμπορικό κέντρο.
Αντιστροφή παρατηρείται στο υποτονικό κλίμα της αγοράς, το οποίο είχε δημιουργηθεί με την αρχή των εκπτώσεων, σύμφωνα με τον Γραμματέα του Εμπορικού Συλλόγου Ξάνθης Γιάννη Αλεξόπουλο. Ο κ. Αλεξόπουλος δηλώνει ότι παρατηρείται εικόνα βελτίωσης στην κίνηση της αγοράς της Ξάνθης, κάτι το οποίο αποδίδεται στο καταναλωτικό κοινό, το οποίο αφού έκανε το οικονομικό του πλάνο, προβαίνει τώρα και σε αγορές προϊόντων.
«Η αγορά κινήθηκε περισσότερο. Απ ότι βλέπω και εγώ ο ίδιος, αλλά και ύστερα από συζητήσεις με άλλους καταστηματάρχες, ο κόσμος αυτό το διάστημα προέβηκε σε αγορές» ανέφερε ο Γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Ξάνθης Γιάννης Αλεξόπουλος.
Η Γιορτή της Παναγίας με τα δεκάδες ονόματα που γιορτάζουν, αλλά και η αναχώρηση κάποιων για διακοπές, φαίνεται ότι έδωσαν πνοή στην αγορά, βγάζοντας τους επαγγελματίες από το τέλμα, στο οποίο βρίσκονται εδώ και πολύ καιρό.
Πάντως σε γενικές γραμμές δεν έδωσαν «ανάσα» στην αγορά οι φετινές εκπτώσεις, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές απλώς κάνουν βόλτα στις βιτρίνες χωρίς να μπαίνουν στα καταστήματα και οι καταστηματάρχες δεν βλέπουν κόσμο να μπαίνει στα μαγαζιά τους.
Γραμματέας Εμπορικού Συλλόγου: «Δε φοβόμαστε τα μεγάλα εμπορικά κέντρα, δεν έχουμε όμως τα ίδια πλεονεκτήματα»
Στις δηλώσεις του ο κ. Αλεξόπουλος, δε θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στην έλευση μεγάλων εμπορικών κέντρων, τα οποία όπως φαίνεται έχουν διχάσει την τοπική κοινωνία. «Είμαστε ακόμα ανοχύρωτοι για εμπορικά κέντρα αυτού του είδους. Είμαστε μια μικρή κοινωνία και όχι μια μεγαλούπολη. Τα εμπορικά κέντρα πρέπει να βρίσκονται 20 χιλιόμετρα από τα αστικά κέντρα και όχι 4, όπως αυτό της Αθωνικής. Άρα, βασικός σκοπός τους είναι να πάρουν μεγάλο κομμάτι από την τοπική αγορά», τόνισε ο Γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου και συνέχισε: «Δε φοβόμαστε να έρθει ένα εμπορικό κέντρο, δεν είναι όμως η κατάλληλη συγκυρία. Πρέπει να γίνουν και κάποια πράγματα μέσα στην πόλη, όπως να λυθεί το κυκλοφοριακό και να δημιουργηθούν θέσεις πάρκινγκ».
Ο κ. Αλεξόπουλος αναφέρθηκε και στις θέσεις εργασίας, που υπόσχεται η μελέτη του νέου εμπορικού, λέγοντας ότι αυτές δεν μπορούν να εξασφαλιστούν, αφού την τελική απόφαση για τις θέσεις εργασίας θα την έχουν οι επαγγελματίες, οι οποίοι θα δραστηριοποιηθούν στο νέο εμπορικό κέντρο.
Νίκος Βιδάλης