Γενική

Πολλά θα είναι τα κενά στα σχολεία

Κάθε χρόνο έχουμε τα ίδια και τα ίδια με τους εκπαιδευτικούς. Γκρίνιες για τα κενά στα σχολεία, που φέτος θα είναι ακόμη περισσότερα. Όπως μαθαίνω πάνω από 50 είναι οι δάσκαλοι και καθηγητές που έσπευσαν να προλάβουν το παλιό συνταξιοδοτικό καθεστώς, ενώ την ίδια ώρα οι διορισμοί κόπηκαν κατά τουλάχιστον 50% μέσα στο γενικότερο πνεύμα που έχει επιβάλει το ΔΝΤ. (Η κρίση δείχνει τα δόντια της και στην εκπαίδευση).

Σχετικά Άρθρα