Γενική

Πώς αλλάζουν τα πράγματα

Σε προηγούμενες εκλογές γινόταν πόλεμος για το ποιος θα κατέβει υποψήφιος Δήμαρχος. Τώρα τους παρακαλούν και αυτοί λένε νιέτ! Έτσι και στην περιοχή μας στον Δήμο Αβδήρων γίνεται χαμός. Παραιτήσεις, ακυρώσεις θα κατέβω … δεν κατεβαίνω. Μήπως η ΝΔ πρέπει να κατεβάσει πολλούς από τα καλάμι που καβαλίκεψαν

Σχετικά Άρθρα