Γενική

Πολλά τα προβλήματα του τύπου

Δεν αποκλείεται μέχρι τις αρχές καλοκαιριού να ηχήσουν δύο μεγάλα κανόνια στο χώρο του Αθηναϊκού Τύπου που θα κάνουν πάταγο! Πρόκειται για δύο μεγάλες εφημερίδες οι οποίες σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία τουλάχιστον σε ενάμιση με δύο μήνες από τώρα δεν θα έχουν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους. Μάλιστα η κατάστασή τους περιγράφεται- τηρουμένων των αναλογιών- χειρότερη και… από αυτή της Ελλάδας! Αυτή είναι η πραγματικότητα, σύμφωνα με τους δανειστές τους. Τα ίδια και χειρότερα επικρατούν και στον περιφερειακό τύπο, αφού κάθε μήνα υπάρχει και από ένα λουκέτο περιφερειακής εφημερίδας. (Άσε που κάθε μέρα χάνουμε επαγγελματίες συνδρομητές που βάζουν λουκέτο στα καταστήματά τους).

Σχετικά Άρθρα