Γενική

Έχουν πρόβλημα οι αγρότες με την έλλειψη βροχής

Σοβαρό πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι αγρότες της Ξάνθης αφού από τα Χριστούγεννα και μετά δεν έχουν πέσει καθόλου βροχές. Οι αγροτικές εργασίες έχουν ξεκινήσει αλλά δυστυχώς οι επιφανειακές πηγές έχουν στάθμη κάτω των πέντε μέτρων, όταν άλλες φορές το νερό έτρεχε στα διπλανά ρυάκι. Δεν προχώρησε και ο έργο της μεταφοράς νερού από τον Νέστο για την άρδευση του κάμπου και οι περισσότεροι αγρότες φοβούνται ότι φέτος τα πράγματα με το νερό θα είναι εξαιρετικά δύσκολα.

Σχετικά Άρθρα