Γενική

Στρεβλό το σύστημα των Δημοσίων έργων

Μεγάλο πρόβλημα έχουν οι κατασκευαστές της Ξάνθης με το σταμάτημα των έργων. Από την μια δεν υπάρχουν χρήματα και από την άλλη τα λίγα έργα που είναι να δημοπρατηθούν, ο τοπικός σύλλογος τα μπλοκάρει διαμαρτυρόμενος. Όμως ήταν στρεβλό μέχρι σήμερα και το σύστημα των Δημοσίων έργων. Ποιος δεν είχε ακούσει ότι τα δημόσια έργα στην Ελλάδα κόστιζαν πέντε και έξι φορές παραπάνω απ’ ό,τι κόστιζαν στις άλλες χώρες της Ευρώπης; Όλοι ήξεραν τι γινόταν και απλά σιωπούσαν για τους δικούς τους λόγους. Και το μικρόβιο απλώθηκε σε όλο το δημόσιο τομέα. Όπου προμήθεια και υπερτιμολόγηση!!! Αλλού με τη συνενοχή των υπευθύνων και ίσως με το αζημίωτο και αλλού με την ανοχή ή την ανεπάρκειά τους να καταλάβουν πόσο παραπάνω χρεώνονταν ο κρατικός προϋπολογισμός… (Γι αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε…).

Σχετικά Άρθρα