Τελέστηκαν χθες, Κυριακή, και σήμερα, Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος, με τη δέουσα λαμπρότητα και κατάνυξη οι λατρευτικές εκδηλώσεις στο πανηγυρίζον εξωκκλήσι του Αγίου Πνεύματος στη Σταυρούπολη. Το απόγευμα της Κυριακής τελέστηκε ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός, ενώ ακολούθησε η καθιερωμένη χοροεσπερίδα στην ταβέρνα «Το Στέκι». Το πρωί της Δευτέρας τελέστηκαν ο Όρθρος και η Πανηγυρική Θεία Λειτουργία. Στο τέλος τελέστηκαν ο Αγιασμός και Τρισάγιο υπέρ αναπαύσεως των κτητόρων στο παλαιό ναΰδριο. Ακολούθησαν λαχειοφόρος αγορά, καφές και κέρασμα για όλους τους παρευρισκόμενους. Χρόνια πολλά και ευλογημένα σε όλους και καλή Φώτιση.
Φωτογραφίες Λάζαρος Θαμνίδης


























