Το 8ο Γυμνάσιο Ξάνθης και το Ίδρυμα Δημητράκη διοργανώνουν την παρουσίαση του βιβλίου μαγειρικής με τίτλο «Keras hamata kilesa – Μαγειρεύοντας με ελαιόλαδο», το Σάββατο 23 Μαΐου 2026 και ώρα 19:00, στο Παλιό Δηαμαρχείο Ξάνθης.
Το βιβλίο αναδεικνύει τη γαστρονομική παράδοση και τη χρήση του ελαιολάδου στη μαγειρική, μέσα από συνταγές και γεύσεις με ιδιαίτερο πολιτιστικό ενδιαφέρον.
Την παρουσίαση του βιβλίου θα πραγματοποιήσουν η Βασιλική Κράββα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΔΠΘ, ο Γεώργιος Μαυρομμάτης, Αναπληρωτής Καθηγητής ΔΠΘ, καθώς και ο σεφ Θεόδωρος Σόρος.





