ΕπιστήμηΤελευταία Νέα

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ξάνθης βραβεύει τους μαθητές που διακρίθηκαν στους διαγωνισμούς

Την Κυριακή 24 Μαΐου 2026, η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία διοργανώνει εκδήλωση αφιερωμένη στους μαθητές και τις μαθήτριες που διακρίθηκαν στους διαγωνισμούς της Εταιρείας κατά τη σχολική χρονιά 2025-2026.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο του Στέγη Γραμμάτων και Καλών Τεχνών Δήμου Ξάνθης, με ώρα προσέλευσης από τις 11:00 έως τις 11:30 και ώρα έναρξης στις 11:30.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί ομιλία με θέμα «Από τη Συήνη στην Αλεξάνδρεια… 7,2 μοίρες δρόμος…», ενώ θα ακολουθήσει η βράβευση των μαθητών που αρίστευσαν στους μαθηματικούς διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.

Η πρωτοβουλία του Παραρτήματος Ξάνθης της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας αναδεικνύει τη σημασία της μαθηματικής παιδείας και επιβραβεύει τη διάκριση, την προσπάθεια και την αγάπη των μαθητών για την επιστήμη των μαθηματικών.

Σχετικά Άρθρα