Ο Πολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος Απανταχού Χρυσιωτών και Φίλων διοργανώνει ημερήσια εκδρομή στην Ανδριανούπολη και στο Κάραγατς το Σάββατο 23 Μαΐου.
Η αναχώρηση θα πραγματοποιηθεί στις 06:00 το πρωί. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν μαζί τους ταυτότητα νέου τύπου (με λατινικούς χαρακτήρες) ή διαβατήριο.
Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 6972605934 (Χρύσα Καζαντζοπούλου).





