Την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2026 και ώρα 19:00 θα πραγματοποιηθεί στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης τελετή υπογραφής Μνημονίου Συνεργασίας με τη Στέγη Πολιτισμού ΑΜΘ Α.Ε., στον χώρο του Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής.
Μετά την τελετή θα ακολουθήσει συναυλία με τις Ελένη Βουγιουκλή και Σουζάνα Βουγιουκλή.
Η είσοδος είναι ελεύθερη, αποκλειστικά με ηλεκτρονική κράτηση θέσης. Πληροφορίες και κρατήσεις πραγματοποιούνται μέσω της ιστοσελίδας https://www.stepo.gr/ypografi-mnimoniou-synergasias-synavlia-me-tis-eleni-souzana-vougioukli/, ενώ περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο https://www.stepo.gr/.





