Παρουσία του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ. Παντελεήμονος, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2026 στην Κομοτηνή η κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΕΣΠΕΑΜ/Θ), σε μια εκδήλωση με τη συμμετοχή εκλεκτών προσκεκλημένων και οικογενειών στρατιωτικών. Το «παρών» έδωσαν, μεταξύ άλλων, ο Αντιπεριφερειάρχης Ροδόπης κ. Εμμανουήλ Ταπαντζάς, ο Πρόεδρος της ΠΟΜΕΝΣ κ. Ηλίας Κολλύρης, ο Αντιπρόεδρος της ΠΟΜΕΝΣ και Πρόεδρος της ΕΣΠΕΘ κ. Χρήστος Καρανάσιος, ο Οργανωτικός Γραμματέας κ. Γιώργος Ζγαρδανάς και ο Γενικός Γραμματέας της ΕΣΠΕΘ κ. Κωνσταντίνος Γώγος.
Ο Σεβασμιότατος ευλόγησε τη βασιλόπιτα και αντάλλαξε ευχές για μια χρονιά με υγεία, ειρήνη και πνευματική δύναμη, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στη διαχρονική προσφορά των Ενόπλων Δυνάμεων στην ελληνική κοινωνία. Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της ΕΣΠΕΑΜ/Θ κ. Νικόλαος Παναγιωτίδης ευχαρίστησε θερμά τον Μητροπολίτη για την τιμητική παρουσία του, επισημαίνοντας το σημαντικό φιλανθρωπικό και πνευματικό έργο της Ιεράς Μητροπόλεως, ενώ του προσέφερε εικόνισμα του Αγίου Γεωργίου Καρσλίδη, Προστάτη της Ένωσης. Αντίστοιχη τιμητική εικόνα απονεμήθηκε και στον Αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης.
Στις τοποθετήσεις τους, ο Πρόεδρος της ΠΟΜΕΝΣ και τα μέλη της Ομοσπονδίας αναφέρθηκαν με ιδιαίτερα θερμά λόγια στο έργο και τη δυναμική παρουσία της ΕΣΠΕΑΜ/Θ, υπογραμμίζοντας ότι αποτελεί τη μεγαλύτερη Ένωση στρατιωτικών στη χώρα και βασικό πυλώνα εκπροσώπησης των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων. Χαιρετισμό απηύθυνε και ο Αντιπεριφερειάρχης Ροδόπης, τονίζοντας τη συμβολή των στρατιωτικών στην ασφάλεια και τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας σε μια ιδιαίτερα ευαίσθητη γεωστρατηγικά περιοχή.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με παραδοσιακό γλέντι και ζωντανή μουσική, ενώ δεκαεπτά τυχεροί κέρδισαν τα φλουριά της βασιλόπιτας και παρέλαβαν δωροεπιταγές και δώρα. Καλή και ευλογημένη χρονιά σε όλους.























