Τελευταία ΝέαΤοπικά νέα

Έκτακτη βλάβη στην οδό Ανδρέου Δημητρίου σε αγωγό της ΔΕΥΑΞ – Κλειστός και πάλι ο δρόμος

Έκτακτη βλάβη σημειώθηκε στον αγωγό ύδρευσης της Δ.Ε.Υ.Α. Ξάνθης στην οδό Ανδρέου Δημητρίου, στο ύψος του Αγίου Ελευθερίου, με αποτέλεσμα ο δρόμος να παραμείνει κλειστός έως την αποπεράτωση των εργασιών αποκατάστασης.

Στο σημείο βρίσκονται ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Σιμπής και συνεργείο της Δ.Ε.Υ.Α. Ξάνθης για την άμεση επίλυση του προβλήματος.

Να θυμίσουμε ότι πριν από λίγες ημέρες, σε άλλο σημείο του ίδιου δρόμου, μετά από νέα βλάβη της Δ.Ε.Υ.Α. και λόγω των έντονων βροχοπτώσεων, απορριμματοφόρο έπεσε μέσα σε τρύπα που είχε ανοίξει στο οδόστρωμα. Το σημείο της σημερινής βλάβης βρίσκεται λίγο πιο μπροστά.

Σχετικά Άρθρα