Την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα έκοψε το Σωματείο Αμεα ΠΕ Ξάνθης την Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2026 στο ξενοδοχείο Z- palace παρουσία των μελών του Σωματείου και πλήθος κόσμου. Ευχαριστούμε για την παρουσία τους τον εκπρόσωπο του Μητροπολίτη Ξάνθης Αρχιμανδρίτη κ Νεκτάριο, ο οποίος ευλόγησε και την βασιλόπιτα, την Αντιπεριφερειάρχη κ Μπρικα Πολυξένη, Τον εκπρόσωπο του Δημάρχου Αντιδήμαρχο κ Ταρενιδη, τον Εκπρόσωπο του βουλευτή κ. Σπύρου Τσιλιγγιρη κ. Μπλιατσίδη Ιωάννη, τον Εκπρόσωπο του Στρατηγού κ Καραμανόπουλο Αντώνιο, τον εκπρόσωπο της Αστυνομίας κ.Ορφανίδη,τον πρόεδρο της Πομαμεα Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ.Μάκη Κρεμμύδα, και τον πρόεδρο του Συλλόγου Τυφλών κ. Μποζ Ερσίν. Ευχόμαστε στους τυχερούς που βρήκαν το φλουρί να είναι πάντα τυχεροί. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε και η κλήρωση των τυχερών των Λαχείων του Σωματείου.






















