Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε) – Παράρτημα Ξάνθης συγχαίρει
τους μαθητές του Νομού Ξάνθης, που επέτυχαν στη 1η φάση «Θαλής» του
Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού στα Μαθηματικά 2025 – 2026:
ΤΑΞΗ ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟ
Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΕΣΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜ.Ω.Σ. ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕΜΥΣΑ ΑΚΡΙΒΗ ΔΗΜ.Ω.Σ. ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΠΙΚΟΝ ΣΤΕΛΛΑ ΔΗΜ.Ω.Σ. ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΠΟΛΟΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΔΗΜ.Ω.Σ. ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΥΛΩΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜ.Ω.Σ. ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΔΗΜ.Ω.Σ. ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΚΡΑΤΟΥ ΖΩΗ ΔΗΜ.Ω.Σ. ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ ΑΝΝΑ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ ΛΕΑΝΔΡΟΣ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑΤΕΛΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΔΗΜ.Ω.Σ. ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΣΙΓΚΡΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΗΜ.Ω.Σ. ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Α ́ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Α ́ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Α ́ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΣΠΑΛΑ ΜΑΡΙΑ
ΣΜΑΡΑΓΔΑ 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Α ́ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΕΝΙΚΟΒΑΛΗ ΛΕΝΑ 4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Α ́ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΙΟΝ ΞΑΝΘΗΣ
Α ́ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΖΑΝΕΤΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ 4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Α ́ΛΥΚΕΙΟΥ ΧΙΛΑΛ-ΙΖΕΜ ΝΕΤΖΑΔΙΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΙΟΝ ΞΑΝΘΗΣ
Β ́ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΥΛΚΟΒΙΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΙΟΝ ΞΑΝΘΗΣ
Β ́ΛΥΚΕΙΟΥ ΧΑΤΖΗ ΧΟΥΣΕΪΝ ΑΤΣΑΛΙΑ 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Γ ́ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Γ ́ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Γ ́ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΝΔΑΛΙΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΑ 3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Γ ́ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕΡΜΙΚΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Οι παραπάνω μαθητές συμμετείχαν στην 2η φάση «Ευκλείδης» του
Διαγωνισμού, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 17/01/2026 και ώρα 9πμ-12μ.
Εξεταστικό κέντρο για το νομό Ξάνθης ήταν το Δημόσιο Ωνάσειο Σχολείο – Ημερήσιο
Γυμνάσιο Ξάνθης, με πρόεδρο τη Διευθύντρια κ. Νεστορίδου Φωτεινή και
Επιτηρητές τους
- Ξαντινίδη Νικόλαο, Μαθηματικό του 1ου ΓΕΛ Ξάνθης και
- Σοφία Παπαδοπούλου, Μαθηματικό του 3ου ΓΕΛ Ξάνθης.
Η Δ.Ε. της Ε.Μ.Ε. Ξάνθης ευχαριστεί ιδιαίτερα
- τη Διευθύντρια του σχολείου για την παραχώρηση του σχολείου για την διεξαγωγή
του διαγωνισμού και - τους Επιτηρητές για τον προσωπικό χρόνο, που αφιέρωσαν στα παιδιά!
Συγχαίρουμε όλα τα παιδιά για την συμμετοχή τους και
ευχόμαστε καλά αποτελέσματα!
Για την Διοικούσα Επιτροπή
Η Πρόεδρος: Δρ Ταουκτσόγλου Αναστασία
Η Γενική Γραμματέας: Γενναδίου Ευαγγελία





